چقدر سخته


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سلام ب وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم بعد از خوندن مطالب نظر یادتون تره منتظر نظرات خوب شما هستم

رفاقتت با خدا در چه حده

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان میخانه عشق و آدرس faraz.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 275
:: کل نظرات : 297

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 2
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 53
:: بازدید ماه : 2203
:: بازدید سال : 6010
:: بازدید کلی : 245523

RSS

Powered By
loxblog.Com

من خودم هستم ویک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد

چقدر سخته
8 / 2 / 1390 ساعت 7:35 | بازدید : 1447 | نوشته ‌شده به دست fateme | ( نظرات )


چقدر سخته ...


چه بدبخته قناری که بخونه اما رویاش حس بیرونه

چه بدبخته گلی که مونده تو گلدون غمش یک قطره بارونه

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com


چقدر سخته که چشمات رنگ غم باشه ولی ظاهر پر از خنده !

چقدر سخته که عشقت آسمون باشه ولی آسون بگن چنده ؟!

چقدر سخته کلامت ساده پرپر شه نتونی ناجیش باشی

چقدر سخته که رفتن راه آخر شه ... نتونی راهیش باشی

چقدر سخته تو خونه ات عین مهمون شی ... بپوسی خسته ویرون شی

چقدر سخته دلت پر باشه ساکت شی ولی تو سینه داغون شی

چقدر سخته که یک دنیا صدا باشی ولی از صحنه ی خوندن جدا باشی !

چقدر سخته که نزدیک خدا باشی ولی غرق ادا باشی

 

چه بدبخته قناری که بخونه اما رویاش حس بیرونه

چه بدبخته گلی که مونده تو گلدون غمش یک قطره بارونه

 

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

 

 




:: موضوعات مرتبط: نجوای دل , ,
|
امتیاز مطلب : 42
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
پـــیـــرمـــــــــردی 24 ســـــالــــه در تاریخ : 1392/3/18/6 - - گفته است :
زیباترین ها واقعیت ها
شیرین ترین اتفاق زندگی تان باد
*************************************
در هر آسمان تیره ای ستاره ای هم وجود دارد
کمی نسیم تازه برای کنار زدن ابرها لازم است
و کمی نگاه به بالا
***********
فیلتر کردن وبلاگم را
اگه منو میشناسی و قبلا به سایتت اومدم و به سایتم اومدین
و مطالبم باعث مزاحمت و ناراحتی شما شده عذرخواهی میکنم.

بی‌پرده بگويمت
چيزی نمانده است، من چهل ساله خواهم شد
فردا را به فال نيک خواهم گرفت
دارد همين لحظه
يک فوج کبوتر سپيد
از فرازِ کوچه‌ی ما می‌گذرد
باد بوی نامهای کسان من می‌دهد
يادت می‌آيد رفته بودی
خبر از آرامش آسمان بياوری!؟
نه ری‌را جان
نامه‌ام بايد کوتاه باشد
ساده باشد
بی حرفی از ابهام و آينه،
از نو برايت می‌نويسم
حال همه‌ی ما خوب است
اما تو باور نکن!

***************************************
ای داد از این همه بیداد
خواهم که زغم شوم آزاد
از جور و ستم همه فریاد
چون هستی من شده بر باد
==================


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: